یه راه حله فوق العاده !

دلم واسش تنگ شده. خیلی خیلی زیاد. ولی چطوری می شه اینو بهش بگم وقتی نمی دونم کجاست ؟! تمام این دو سه روز به فکرش بودم. هر جا رو نگاه می کردم یاد اون می افتادم. دیگه واقعاً داشت فکرش کلافم می کرد. هیچ راهی هم نداشتم جز انتظار کشیدن. امروز با خودم یه فکری کردم... چه فکری ؟؟؟؟ ... خوب،... دیگه بهش فکر نکردم.... راه حله خوبی بود نه !!!!!!!!!! : ))

نظرات 4 + ارسال نظر
داداش دانیال سه‌شنبه 20 دی 1384 ساعت 15:19 http://music-city.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری خوشم اومد به من هم سر بزن من وبلاگ رو با موزیک درخواستی شما آپ می کنم خوشحال می شم ممنون

سیب گاززده سه‌شنبه 20 دی 1384 ساعت 18:48

یه اصل میگه اگه مال تو باشه حتما بر می گرده

سیب گاززده چهارشنبه 5 بهمن 1384 ساعت 12:21

منتظریم...

کلئوپاترا پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 16:49

چه فکر بکری کردی
منم همین کارو میکنم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد