موتسارت و باران - اشفتگی گلبرگهای سرخ

یک روز تابستانی درگراس زیر گرمای خورشیدی دیوانه درخیابانها قدم می زدم. از برابر پنجره ای کوتاه که تقریباً هم سطح پیاده رو بود گذشتم. بدون گرفتن شتاب گامهایم به درون ان نگاهی انداختم. در بین تاریکی ، زن و مردی همدیگر را در اغوش گرفته بودند. این نگاه لحظه ای طول کشید اما هفته ای به من طراوت بخشید. مانند این تصور را پیش موتسارت هم دیده ام؛ هم اغوشی دو نت در سایه روشن.

من به واقعیت ، محبتی پنهانی دارم. من هیچ چیز را جز در شکل نهانی اش، به دقت نمی نگرم. در این لحظه که می نویسم شاید چیزی در حال وقوع باشد دو تن که در اتاقی به هم عشق می ورزند، دو نت که شادمانه سخن می گویند برایم کافی است تا زمین را برای زیستن برگزینم.

 

                                                           

                                                                                     کریستین بوبن

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنده های قفسی دوشنبه 19 دی 1384 ساعت 23:56 http://srm3ven.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی وبت زیبا من که خیلی خوشم اومد
تبریک مرا بابت وبلاگ زیبایت بپذیر خوشحال میشم
اگه دلت خواست به کلبه احساس منم بیا
منتظرت حضورت میمانم

3ib سه‌شنبه 20 دی 1384 ساعت 00:02

اری برای زیستن نیاز به دلیلی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد